maandag 18 juni 2007

't Koereurke - Ma 18/06/2007

Dag supporters,

Gisteren reed ik in het Naamse Falmagne. Met het oog op de Ardense Pijl van volgende zondag wou ik in het klimritme blijven door een zware kermiskoers te rijden.
En zwaar was het...

Falmagne: 20e op 85 deelnemers

In de 2e ronde kozen 11 renners het hazenpad. De ronde erop probeerde ik met enkele anderen de sprong te maken, maar tevergeefs. Toch geraakte ik wat later met nog zo'n 15 anderen weg uit het peloton. De steile klim naar de aankomst moesten we 10 keer over en op den duur begon het toch wel te wegen. Ook mijn zware trainingsweek zal er wel voor iets tussenzitten. Daarbovenop werd er - in plaats van goed samen te werken - voortdurend gedemarreerd in onze groep zodat iedereen in feite iedereen afmatte. Kortom, een zeer intensieve wedstrijd! Ik kon nog de 20e plaats versieren! Nu platte rust, want 't koereurke zou graag fris aan de start staan van zijn eerste topcompetierace van het seizoen: de Ardense Pijl. Benieuwd hoe ik het zal doen..

Groetjes,

Fabrice

Geen opmerkingen: