zondag 10 juni 2007

't Koereurke - Zo 10/6/2007

Hey hey,

Na een relatieve rustweek (nodig na mijn 3 zware rondekes van de voorbije weken) stond ik gisteren (zaterdag) aan de start van de elite zonder contract en beloftenwestrijd te Westouter. We moesten er 14 ronden afleggen met in elke ronde de 'beklimming' van de Sulferberg, één van die molshoopjes in het Heuvelland.

Westouter: 17e op 85 deelnemers

Vrij wisselvallig weer met de banen de ganse koers wat nat.
Reeds in de eerste ronde was ik mee in een ontsnapping van 15 renners. Jammergenoeg ging dat niet door en werden we de ronde later ingerekend.
Toen er een volgende ontsnapping was, was ik even niet mee. Maar even later kwam er tegenreactie en toen was ik wel paraat. We kregen toen een uitgebreide kopgroep van zo'n 40 man. Dat kon zo niet lang blijven en dus werd er weer gedemarreerd. Voor Beveren2000 waren Stijn Joseph en Thomas Vedel Kvist mee. De kopgroep telde 11 man. Ze kregen al snel een grote bonus en dus moest ik rijden voor de 12e plaats. In de laatste kilometer zette ik alles op alles en demarreerde. Ik kreeg nog een 7 tal man mee. Uiteindelijk kwam ik als 17e over de meet.
Een goede training voor wat komen moet, en wat komt er?...
- volgende week rijd ik nog een wedstrijd in het Naamse Falmagne
- om me zo klaar te stomen voor mijn eerste Topcompetitiewedstrijd van het seizoen: de Ardense Pijl (La Flèche Ardennaise) op 24/06

Tot dan alvast,

Fabridziooo

Geen opmerkingen: