zondag 5 oktober 2008

Bericht uit Chambéry

Dag supporters,

Na 3 weken hier in mijn nieuwe leefomgeving (Chambéry, 870 km van huis, Vooralpen - streek Savoie), vond ik de tijd rijp om mijn supporters een eerste keer in te lichten over mijn eerste bevindingen hier.
Ik woon hier nu in een appartement samen met de andere renners van de ploeg. Weliswaar niet iedereen van de ploeg woont hier, omdat er ook een paar zijn die hier in Chambéry en omstreken hun eigen thuis hebben. Iedereen kan naar huis wanneer het hem past.
Van mij zal dat zijn de 13e november, om de 15e NOVEMBER op MIJN SUPPORTERSFEEST te zijn te AARSELE!! Ik hoop jullie daar te mogen verwelkomen. De dag na het feest staat echter mijn terugreis per trein al gepland, want ik kan het me hier niet permitteren vele lessen te missen.

STUDIES: Université de Savoie: Campus Jacob-Bellecombette: Toegpaste vreemde talen: Engels-Duits en Economische wetenschappen
In het begin is het natuurlijk serieus wennen. Niet alleen het lesgeven in het Frans, maar ook mijn studie-onderbreking van 2jaar maken alles nog wat moeilijker. Maar mits de nodige inspanningen zie ik me hier wel goed uitkomen. Mijn klasgenoten zijn ook steeds bereid me te helpen als ik het moeilijk heb, wat uiteraard zeer gunstig is. In een klas van 25 zitten we slechts met 4 jongens. Trouwens over de hele school zie je praktisch alleen maar meisjes/vrouwen rondlopen op de campus. Dat alleen al maakt het intressant, haha.

PLOEG 2009: Chambéry Cyclisme Formation (satellietploeg AG2R) (www.chamberycyclismeformation.com)
Terwijl de rest van de ploeg nu bezig is aan de laatste wedstrijden van het wielerseizoen, ben ik alweer in de weer voor de voorbereidingen op 2009. Na mijn vroegtijdige seizoensstop eind augustus door overtraindheid, nam ik zo'n 3 weken rust om mijn versleten batterijen eens een grondige herlaadbeurt te geven. Ondertussen ben ik terug 2 weken bezig met winterse activiteiten. Zo ga ik lopen, fietsen, skeeleren en fitnessen.

Ik voel me hier dus ondanks de vele aanpassingen goed in m'n vel en heb vertrouwen voor de toekomst!

Vele zonnige (meestal toch) groetjes uit Chambéry!

Ik zou jullie graag ontmoeten op zaterdag 15 november vanaf 19.00 uur op mijn 7e supportersfeest in het ontmoetingscentr, Schoolstraat te AARSELE.
We gaan er eerst een gezellige babbel maken met een aperitief en hierna mixed grill van roti, ribbetjes, groenten, frieten,... Ik kom jullie natuurlijk mijn beleefenissen vertellen en je ken mij hé.... Daarna gaan we echt feesten en dansen met Tony Cabana, Nicky Bandera, Roswitha en als je Cabana nog niet moest kennen, je zal hem na mijn feest zeker niet meer vergeten, swingen die bende..... tot binnen enkele weken hé; oh sorry je kan bij mijn ouders kaarten bestellen aan 15 euro voor dit alles op gsm 0497/472286 of via de mail van mijn pa : filip.naert1@telenet.be
Pas op er staat een '1' bij, want anders komt deze mail niet juist terecht.

't koereurke Fabrice Naert

Geen opmerkingen: